5 שלבים למניעת הקפאת צינורות המים שלך

[ad_1]

טמפרטורות קרות ורוחות עזות במהלך חודשי החורף עלולות לגרום להקפאת צינורות הצנרת שלכם בתוך הקיר. בתים לא מאוכלסים ללא חימום תמידי יכולים להוביל גם לצינורות קפואים. ההשלכות של אינסטלציה קפואה עלולות להיות קשות מאוד ויקרות מאוד לתיקון. בנוסף, מכיוון שמזג אוויר קר נוטה להשפיע על אנשים רבים באזור מסוים, לרוב יש ביקוש רב לשירותי אינסטלציה וקשה להשיג חלקים. התפרצות בצינור מים ראשי עלולה להשאיר אותך גבוה ויבש במשך ימים ארוכים. בצע את הצעדים הבאים כדי להבטיח שצינורות המים שלך יעברו את התקופות הקרות.

השאר תמיד ברז מטפטף בכל מתקן בביתך אם אתה צופה הקפאה. הדבר נכון במיוחד עבור ברזים בעלי צינורות אספקה ​​הפועלים מבחוץ הבית שלך, ולו רק לטווח קצר. כאשר מים זזים, הרבה יותר קשה להקפיא מאשר מים שעומדים דוממים בתוך צינור.

סוגרים מים לברזים חיצוניים לפני הגעת ההקפאה. בנוסף, לאחר שסגרת את אספקת המים הראשית, טיהר את כל המים מהברז כדי לוודא שכל הצנרת ריקה. כאשר מים קופאים בתוך צינור, ואז מפשירים כאשר מזג האוויר מתחמם שוב, הקרח מתרחב וסביר מאוד שישבור את הצינור. זהו אחד התרחישים הנפוצים ביותר שעומדים בפני מאות אלפי אנשים בכל אביב.

אם יש לך ארונות המכילים צנרת הצמודה לקירות הפונים מבחוץ, השאר את דלתות הארון פתוחות במהלך ההקפאה. לחלל סגור כגון מתחת לכיור, במיוחד אם הוא פונה לקיר חיצוני, תהיה פחות חשיפה לחום ולכן יש סיכוי גבוה יותר להקפיא במזג אוויר קר. השארת דלתות הארון פתוחות תאפשר לחום מהבית למנוע מהצנרת לקפוא.

הכרחי שתבודד כל מה שאתה יכול לפני שיגיעו חודשי החורף. זה כולל את כל הצנרת שנחשפת לאלמנטים שבחוץ, ובמידת האפשר, גם את הצינורות בתוך הקירות. לפני ההקפאה הגדולה הראשונה של החורף, אנשים ממהרים לחנויות חומרי בניין מטורפים ולעתים קרובות מנקים את כל בידוד הצינורות במהירות. הקפד לתכנן מראש כדי שלא תיתקע במצב רע.

אם אתם מתכננים לעזוב את הבית ללא השגחה במשך כל פרק זמן במהלך החודשים הקרים בשנה, חשוב מאוד לתכנן כראוי. וודא שיש לך תרמוסטט פונקציונלי המתוכנן לשמור על הבית בטמפרטורה נאותה. זה גם רעיון טוב לבדוק את השכן בבית שלך בזמן שאתה אינך, מכיוון שהקפאת צנרת מוחלטת הנובעת ממערכת חימום כושלת עלולה להיות מחרידה.

אם יש לך צינורות קפואים הזקוקים לתשומת לב מיידית, ישנם מספר צעדים שתוכל לנקוט לפני הגעת האינסטלטור, כולל הגברת החום בחדר, חשיפת הצינור, ואם זמין, הצבע מחמם חלל אל הצנרת הקפואה.

זכור, ישנם כמה צעדים פשוטים שאתה יכול לנקוט כדי לוודא שהצנרת שלך תשרוד אפילו את החורף הקשה ביותר.

[ad_2]

Source by Pablo Olascoaga

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן