תיקון תיק אוכף לאופנוע ABS

[ad_1]

הבנה כיצד לתקן תיק אוכף לאופנוע יכולה להיות נכס גדול לכל רוכב אופנוע. להלן ייקח אותך מידע שימושי כיצד תוכל לתקן את תיק האוכף של האופנוע שלך.

זה יכול להיות קשה לבצע תיקון אוכפי אופנוע בעצמך, אבל ברגע שתבין איך לעשות את זה תרצה לבצע את כל התיקונים לבד במקום לרכוש תיק אוכף חדש בכל פעם שהוא מקבל חור או סדק.

תיקון תיקי אוכף לאופנועים:

בטח שמעת על דבק צינורות פלסטיק ABS או שראית אותו בחנות החומרה המקומית שלך. זה יכול להיות חלק מהדבק השימושי ביותר מכיוון שהוא חומר דמוי פלסטיק עבה שאינו דורש חימום כדי לייבש אותו.

בעת תיקון סדקים נראה שדבק הצינור הזה מסוגל לעמוד כמעט בכל דבר. לאיטום אפילו טוב יותר הניחו סרט בצד הפנימי של הסדק כך שתוכלו לכפות את הדבק לתוך הסדק.

כשתיקי האוכף עשויים פלסטיק ABS עשוי להיראות קשה לקבל קשר קבוע מכיוון שלסוג זה של פלסטיק יש חומר שהופך אותו למעט חלקלק. ניתן גם לרכוש דיבל מפלסטיק ABS. בצעו שבבי דבל כמו שהייתם עושים עם גבינה ומערבבים דברים עם חומרים מתיליים כלוריד, כגון Weld on 3. על ידי כך תראו את ה- ABS מתחיל להתמוסס ומתעבה את התערובת. אם אתם מרגישים שהתערובת לא סמיכה מספיק פשוט הוסיפו עוד שבבי ABS. היו סבלניים אם כי לוקח בערך חמש עד עשר דקות עד שהגרעינים מתמוססים במלואם.

הימנע מלגעת בחומר זה בעורך החשוף, אז מצא מקלות אכילה או כל מקל שאתה יכול להשתמש בו כדי לערבב את כל התכולה. כעת, עבור האזור שאתה מתקן, השתמש בנייר זכוכית של 220 גרגרי חול וגרם לו להיות קצת מחוספס. זה יאפשר לתערובת ה- ABS להיצמד למשטח במקום רק להחליק.

רובם מבצעים את התיקון מהצד הפנימי של התיק ובצד השני יש נייר שימנע דליפות. ייקח קצת זמן עד שהתיקון יירפא, אבל ברגע שהוא יעשה כל מגע הכרחי בקצוות עם נייר זכוכית זה בסדר.

אם אתה רוצה תיקון שלמעשה יתמזג עם החומר הישן, זה באמת יעזור לך. על ידי שימוש באותו חומר לתיקון האזור הסדוק אתה יכול למזער את הסיכוי שמישהו יבחין בסדק, מכיוון שהוא ייעלם.

הערה אחרונה כאשר אתה מחליט לבצע תיקון אוכף ABS, וודא שאתה עושה זאת באזור מאוורר היטב מכיוון שהכימיקלים בחומרים עלולים להזיק לנשימה. של זמן, אבל אם זה משהו שאתה מרגיש בטוח לעשות, אז עשה זאת. זה לא קשה כמו שזה נשמע ולא קשה לנקות, פשוט קח את הזמן ותעשה את העבודה כמו שצריך בפעם הראשונה.

[ad_2]

Source by Merlin Gallen

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן