תיקון קרן אבן – מה לעשות?

[ad_1]

בעלות על נכס היסטורי בעל יסוד אבן ישן יכולה להיות חוויה מעניינת. בעלי רצון עז ותיק כיס יכול להיות מטפלים אמיתיים של פיסת היסטוריה. הבסיס להיסטוריה זו הוא קיר יסוד אבן שדה פשוט, נועז וחזק.

לבניינים ישנים יותר עם בסיס אבן תהיה בדרך כלל האבן הפונה המקורית גלויה כלפי חוץ והחלק הפנימי של הבניין. עם זאת היה מקובל למרוח ציפוי טיח על קיר היסוד הפנימי באזור המרתף, כאמצעי לאיטום כך שהאבן לא תראה מבפנים המבנה.

רוב הגבס המקורי היה נשחק עד היום, אבל אם יש לך מזל, אתה יכול פשוט להיתקל ביסוד אבן ישן עדיין במצב בתולי אך זה יהיה היוצא מן הכלל.

בדרך כלל לאחר 30 – 50 שנה הבסיס היה משתנה וגרם להופעת סדקים בקיר היסוד ולא היה נדיר למרוח שנייה על הבסיס בעזרת טיח מלט בנוי. אם השכבה השנייה היא טיח מלט מאשר זה יצביע על כך שהציפוי השני בוודאי הוחל לאחר תחילת המאה העשרים, כאשר הפך טיח מלט המיוצר בהמוני.

לא משנה אם היה מונח טיח או טיח על הקירות, הם ייראו גושי כמו צורות האבנים הבודדות יראו מתחת לטיח או לטיח.

מה לחפש -הרבה מיסודות האבן הישנים האלה מעולם לא נשמרו היטב ויכולים לאתגר בעל בניין עם בעיות החל מדליפת מים, הופכת מרגמה לחול, אבנים רופפות וקירות בולטים. כל דבר מעבר לבעיות התחזוקה המעטות הללו יכול להיחשב כ'כשל 'וייתכן שיהיה צורך בבדיקת מהנדס.

קירות יסוד מאבן שדולפים – לא היה נדיר שקירות יסוד אבן ישנים אלה דולפים. כאשר הם נבנו במקור נחפר פשוט חור למידות הבניין ותעלה נחפרה במקום להציב את הקירות. אבני שדה גדולות יונחו בתעלה ויהפכו לאבני המיטה של ​​קיר היסוד.

אריחי ניקוז לא היו בשימוש סביב יסודות הבניין הישן יותר ולכן לחץ סטטי היה מהווה בעיה מההתחלה בהתאם או סוג הקרקע והטופוגרפיה. בונה באיכות גבוהה היה נעלה לאור היום מהפינה הנמוכה של אתר הבנייה כדי לקחת מים מהיסוד, אם האתר מאפשר זאת. התעלה תתמלא חלקית באבני הריסות לפני הכיסוי אך טכניקת ניקוז זו פשוט תהיה יוצאת דופן ולא הכלל.

רוב הבתים הישנים נבנו גבוה מהקרקע כדי לשמור על הלחות למינימום. אזור המרתף של בתים אלה מעולם לא התכוון לשמש כחלל מגורים כך שקצת לחות הייתה נפוצה וללא דאגה.

בעיות בקיר יסוד מאבן – עשרות שנים של חדירת מים יגרמו להידרדרות בקירות יסוד האבן. התוצאה יכולה להיות קירות בולטים מלחץ סטטי מוגזם או התיישבות של הבסיס, התפרקות מרגמות מרגמה מאבני לחות מוגזמות או רופפות ומפרקי מרגמה חסרים מזדקנות ותנועה פשוטה.

קירות בולטים – בעיה זו מהווה את המכשול הגדול ביותר עבור בעל בניין בהתאם למידת וחומרת הבעיה הבולטת והמיקום בתוך קיר היסוד. באופן כללי, ניתן להסיר ולבנות חלק מקיר היסוד, אך חובה להתקיים גיבוי מתאים כדי לתמוך בעומס הבניין לפני שתמשיך. זה לא צריך להיות מחוץ לטווח של קבלן בונים מנוסה ועליך לפנות לייעוץ שלהם.

אבנים רופפות ומרגמה חסרה – פריטים אלה פשוטים לתיקון. יש להוציא אבנים רופפות ולייצב מחדש בעזרת מרגמה טרייה. יש להקפיד לא לערער כל אזורי תמיכה קריטיים בתוך הקרן. אם אתה חושד שאזור אבן רופף נושא עומס קורות או עומסים אחרים, פנה לאיש מקצוע לייעוץ.

ניתן למלא חורים ומפרקים חסרים במכתש או לחוד כדי לסייע בהידוק קירות היסוד. כל מותג של תערובות בונים הזמין בחנות הקופסאות המקומית צריך להיות הולם.

לאחר השלמת התיקונים שהוזכרו לעיל, ייתכן שתרצה למרוח שכבה נוספת של טיח מלט. זה יעזור להחליק פגמים, לסגור חורים קטנים, 'להקשיח' את משטח הקירות ובתקווה לספק הגנה מסוימת מפני דליפות מים.

בדוק את הבסיס מדי שנה ובצע את התיקונים הדרושים באופן מיידי. על ידי נקיטת פעולה מיידית ויישום התיקונים המומלצים לעיל אתה תהיה צעד אחד קרוב יותר לשמירה על צורת הבסיס הישנה מאבן זו.

[ad_2]

Source by Michael Olding

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן