תיקון צינורות נחושת – מה לעשות כאשר צנרת הנחושת שלך מדליפה דליפה?

[ad_1]

צנרת נחושת היא דרך מצוינת להריץ את קווי המים בביתך. אך מה עושים כאשר הצנרת לא מצליחה לשמור על המים מבפנים? צורת הנזילה הנפוצה ביותר בצנרת נחושת היא דליפה "חור סיכה". סוג זה של דליפה ניתן לתיקון במהירות ובקלות בעזרת כמה חידושים חדשים הקיימים כיום בשוק.

הדבר הגדול ביותר לבוא לאורך זמן עבור שוק עשה זאת בעצמך הוא התאמת סוג הדחיפה המתאימה לכל צינורות CTS (גודל צינור נחושת). זה לא משנה אם הצנרת היא נחושת, cpvc, פולי, pex, או כל דבר אחר. רק שזה גודל CTS סטנדרטי בסביבה. אביזרים אלה מגיעים בצורות רבות, תצורות ומותגי שמות. כמה מהמותגים הנפוצים ביותר יהיו Sharkbite, Tektite, Cash-Acme ו- Watts. ניסיתי את כולם וכולם עובדים טוב, אז אל תדאגו כל כך למותגים כמו לזמינות. במילים אחרות אל תפחד להשתמש בכל מה שאתה יכול למצוא במהירות, זה כנראה יעבוד בסדר גמור.

עכשיו כדי לתקן דליפה כל שעליך לעשות הוא לזהות את מקור הנזילה. לפעמים זה יכול להיות טפטוף איטי מאוד שיכול לרוץ לאורך הצינור למשך רווח לפני שהוא נוטף מהצינור. אל תניח כי נקודת הטפטוף היא נקודת הנזילה. פעמים אחרות הנזילה תהיה תרסיס עדין מאוד שיכול להקשות מאוד על זיהוי מאיפה המים מגיעים. החזק פיסת נייר או קרטון וצפה היכן וכיצד המים פוגעים בו. זה יעזור לך לעקוב אחר התרסיס בחזרה לצינור.

הבעיה הבאה יכולה להיות חיתוך הצינור מבלי לרסק אותו. צנרת נחושת הדולפת לעתים קרובות יכולה להיות כה דקה עד שנשארה בה מעט מאוד שלמות מבנית. עם חותך טוב לצינורות חדים אתה יכול לחתוך את הצינור מבלי לרסק אותו. רק התאזר בסבלנות ורק תסובב את החותך מעט בכל פעם, כך שלא תערור בצינור בזמן שאתה חותך אותו. רבע סיבוב של הכפתור על החותך יספיק לחיתוך הצינור ולא למעוך את הצינור.

כעת לאחר קבלת חתך נקי טוב משני קצות הצינור פשוט דחוף בזהירות את צימוד התיקון לקצה אחד של הצינור. לאחר מכן הכנס בזהירות את הצד השני של הצינור לתוך הצימוד ודחוף אותם יחד עד שהם יושבים בתוך הצימוד. בסך הכל מדובר בתהליך פשוט מאוד שייקח לך פחות זמן ואז יהיה עליך למצוא את ההתאמה בחנות ולרכוש את ההתאמה.

אביזרי תיקון הדחיפה הם דבר נהדר להחזיק בהישג יד "לכל מקרה". בפעם הבאה שתגיע לחומרה או למרכז הביתי, חפש אותם ותפוס זוג לפעם הבאה שתצטרך לבצע תיקון מהיר בקווי המים שלך.

[ad_2]

Source by D. Floyd Kolb

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן