תיקון ניקוז למטבח ולחדר האמבטיה שלכם

[ad_1]

האם אי פעם היו לכם בעיות עם הכיור במטבח או בחדר האמבטיה שלכם? האם הניקוזים שלך נסתמו עד כדי כך שהם לא יתנקזו כלל? כאשר יש לך בעיות ניקוז בכיור יש מגוון דרכים לתקן ולסתום את הצינורות. תלוי מה מחבר את הצינורות שלך ייתכן שיהיה עליך גם להחליף את המלכודות ואת הקו הראשי. אני מקווה שהטיפים וההצעות להלן יעזרו לך לגרום לכיורי האמבטיה והמטבח לפעול כמו שצריך שוב.

ישנן מגוון דרגות של סתימות במערכת הניקוז שכמובן יכולות להיגרם ממספר דברים ממזון, חומרים, פסולת וחומרים אחרים שאסור לנקז. אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע בעתיד נקיון סתום במטבח שלכם היא התקנת מערכת פינוי אשפה על ידי אינסטלטור מוסמך. בדרך כלל סילוק האשפה יכול לטחון כל דבר שתזרוק לתוכו, מה שמונע נתחי מזון גדולים לרדת מהכיור שלך.

אם המים מפסיקים להתנקז במטבח או בחדר האמבטיה שלכם תוכלו לקבל פתרון פשוט מ- Wal-Mart או ממכולת לידכם. הפתרונות הטובים ביותר יסייעו בהמסת ופירוק חלקיקי מזון ושומנים שהצטברו בצינורות הניקוז שלכם.

תרופה ביתית נוספת לניתוק אמבטיה וכיורים היא לשפוך בהם מעט אבקת אפייה. בערך כוס או קצת פחות יעשו את זה. לאחר הוספת אבקת האפייה השלב הבא הוא להוסיף כ 1/3 כוס חומץ ואז לשפוך עליה מעט מים חמים מאוד, כ -1/2 כוס. הניחו לו להישאר בצינור למשך כ-30-35 דקות ולאחר מכן העבירו מים חמים מאוד לטמיון במשך כ -60 שניות.

מלבד הוספת סילוק אשפה למניעת סתימה אתה יכול גם להזרים מים חמים מהנקזים כל כמה ימים. לכן, כל יומיים -שלושה הפעל את המים החמים שלך באמבטיות שלך ושקוע למשך כדקה עד שתיים דקות. זה יעזור למנוע את חיבור הצינורות ולמנוע ריחות במינימום.

אחת הדרכים הטובות ביותר להבין שהניקוז שלך סתום היא שמים מתחילים לזרום לאט מאוד. כמובן שלפני שזה יקרה אתה עשוי להבחין בריח או ריח מוזר בגלל מזון שהוא עובש ובנוי בתוך הצינורות. לא יעבור הרבה זמן אחרי שתריח את הריחות שהמים מפסיקים להתנקז כראוי ולכן זה אומר שהגיע הזמן לעשות את אבקת האפייה או את שלבי תערובת התמיסה!

בהצלחה בתיקון ותיקון מערכות הניקוז שלך למטבח ולחדרי האמבטיה שלך!

[ad_2]

Source by Ronny Prothero

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן