תיקון השקיה תת קרקעית ללא חפירה – כל מה שצריך זה אקדח חום!

[ad_1]

פיתחתי את טכניקת תיקון ההשקיה הזו מתוך ייאוש. ראש ממטרה השיק את עצמו מהאדמה לידי יום אחד ונחת בתוך עציץ. הגייזר שהתקבל היה מרהיב, אבל המיקום היה נורא!

האזור סביב ראש הממטרה הספציפי הזה היה מוקף באבן ריצוף ולבנים, וגרוע מכך, ממש מול גדר. כדי להקשות, התקנתי ניקוז צרפתי במרחק של מטר אחד בלבד! פטמת העולה הייתה חסרה. אין ספק, צינור מעמד חלופי אפילו לא יתחיל להתברג! ברור שהחלק המנותק של הפטמה תקוע במחבר t – עמוק מתחת לאדמה! לפני שפיתחתי את הטכניקה הזו, הייתי צריך לחפור תעלות לרוחב באורך של כ -2 סנטימטר מכל צד של המחבר, לחתוך את קווי האספקה ​​מכל קצה המחבר, להוסיף שרוול ומרווח, ואז להדביק מחבר t חלופי. . לא הפעם! היה יותר מדי מעורב בחפירת המחבר הזה מהאדמה!

יש לי כלי למטרה מיוחדת שרכשתי מההום דיפו רק בשביל הבעיה הזו. זוהי גרסת ה- PVC של "קל-אאוט". לרוע המזל, זה לא יעבוד! לא הצלחתי לקבל מספיק לחץ (המחבר נקבר בערך באורך החולץ כולו), והמשכתי לגרד את פרקי הידיים שליד עמוד גדר. צינור המעמד לא היה PVC, הוא היה ויניל. זה היה כל כך חלקלק, שקצוות הסכין של החולץ לא היו נושכים בקצה הפנימי.

אבל ויניל נמס! יש לי אקדח חום 1200 וואט קניתי להפשטת צבע. קצה המחלץ הוא מתכת ועל ידי שימוש באקדח החום הזה, חם לי את קצה המחלץ. ממש חם. רוחשות חמות! על ידי דחיפת החולץ הישר במורד החור, הוא נמס בעדינות לתוך הפטמה השבורה – עמוק מתחת לאדמה! נתתי לו להתייצב ולהתקרר כמה דקות לפני שנתתי לו טוויסט. כעבור שתי שניות, התנתק הפטמה חולצה!

לאחר שהברגתי תוספת חלופית, העברתי על משאבת ההשקיה לאזור זה כדי לשטוף את כל הלכלוך שנפל למחבר. הנחתי ראש ממטרה חדש לעלייה החלופית, ונחש מה? תיקון ההשקיה הזה בוצע. לא רק שנעשה, לא הייתי צריך לחפור כף עפר אחת!

הטריק היה לחמם את קצה המחלץ מספיק חם כדי להימס לתוך פטמת הוויניל השבורה כדי לקבל אחיזה.

כמה שבועות לאחר מכן, הייתה לי בעיה אחרת. הרכבתי ארגזי חלון חדשים לאורך קיר צד אחד של ביתי ורציתי להשתמש במערכת ההשקיה בקרקע כדי להשקות את הפרחים החדשים. היה לי קומה מוגבלת בדיוק במקום שבו אני צריך למקם קומה 4 '. לרוע המזל, זו הייתה קומה פלדה ישנה שנתקלתי בה מספר פעמים עם המכסחת, וכאשר הסרתי את הצינור הוא השאיר את חוטי מחבר ה- t מפוסקים וחנוקים מאבנית חלודה! בניגוד לרוב הפרויקטים שלי לתיקון השקיה, הקו הזה רדוד מאוד. רדוד מספיק כדי שאגרד את החלק העליון כדי באמת לראות את הנזק.

לא יכולתי לעשות שום דבר כדי להשחיל את העליה החדשה למקומה, הייתי צריך להחליף את מחבר t – או שאולי לא. יש לי חנות די שלמה ויש לי כלי עבודה ממתכת כדי להקיש חורים על חוטי בורג, או לחתוך חוטים חיצוניים לברגים. מכיוון שהייתי צריך ללכת להום דיפו או לואו בכל זאת כדי לקבל מחבר t חלופי, למה שלא תראה אם ​​יש להם כלי לחוטים בצינור?

הצוות של לואו צחק כשביקשתי מהם כלי לחיתוך חוט צינורות פנימי בגודל 1/2 אינץ 'עבור מחבר t-PVC תת קרקעי! העצה היחידה שלהם הייתה לחפור אותו ולהחליפו. אין מצב! הצוות בהום דיפו לא צחקו בקול רם, אבל הם גם הציעו אביזרי החלפה.

אכן קניתי את האביזרים, אך מצאתי גם את הכלי המושלם – צינור פלדה באורך 18 אינץ '! שוב, ה 1אקדח חום של 200 וואט הגיע לעזרה. על ידי חימום קצה הצינור, קטע החוט, הצלחתי לצלול אותו לתוך מחבר t הקבור. הוא רטט כשהוא שוקע פנימה ומהר מאוד העמקתי אותו כשהברגתי אותו למקומו. מבלי לתת לו לשבת, פרקתי את צינור הפלדה כדי למנוע ממנו לרתך למקומו. חזרתי על פעולה זו מספר פעמים עד שכל קטע הברגה של הצינור היה בתוך פטמת מחבר t.

נחש מה? תחליף החדש 4 'riser PVC השחיל את עצמו ממש פנימה! באמצעות חום, לחץ וחוטי פלדה הצלחתי להמיס חלקית את מחבר ה- t תת קרקעי ולחתוך חוטים חדשים. לא כף מלא עפר נחפר לתיקון ההשקיה הזה!

מאז, עזרתי לשכנים בפרויקטים של תיקון השקיה שהשאירו אותם נדהמים – "אתה יכול למעשה לחתוך חוטים חדשים מתחת לאדמה בלי שתצטרך לחפור" – וואו, תודה ביל, תודה ענקית!

לא כל תיקוני השקיה יכולים להשתמש בטכניקה זו. בואו נודה בזה, אם הפטמה של מחבר t או צינורות החיבור נסדקים או נשברים, תצטרכו לחפור. אבל נסה קודם את הטיפ הזה ותראה אם ​​זה עובד. תוכל לדעת בתוך דקות אם יש בעיה חמורה יותר. אתה תירטב בעמידה שם, אך תראה במהירות את הניפוח סביב ראש הממטרה במבצע אם יש צינור שבור או פטמה סדוקה. נו טוב, לפחות ניסית!

זה קרה לי אקדח חום זול בסך 20 $ במשך יותר מעשרים שנה. לא רק שהוא עושה עבודה נהדרת בהרמת צבע, השתמשתי בו לתיקוני חשמל בסירה (צינורות כיווץ חום), להסרת אריחי ויניל דבקים, נייר מגע ושיוף דיסקים ואפילו להדליק שריפות בבור הפחם שלי. זה לא מייבש שיער – שמור על בטוח, הרחק אותו ממך כל הזמן!

לסיכום, הצלחתי להשתמש ב- שלי אקדח חום זול וצינור פלדה זול יותר כדי להפעיל מספיק חום ולחץ כדי לעצב מחדש את החוטים הפנימיים, ומספיק חום גולמי כדי לתת לקצוות של כלי אחר לחתוך לחומר שללא הכלי הזה, היה דורש חפירת הרבה לכלוך לפרויקטים פשוטים של תיקון השקיה!

[ad_2]

Source by William Proctor Jr

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן