שיפוץ בית אומן של שנות העשרים: אודיסיאה עשה זאת בעצמך

[ad_1]

כבעלים החדש של בית "בעל תיקון עליון" משנת 1924, התרגשתי מאוד להתחיל בשיפוץ. הבית שופץ לראשונה בשנות ה -70 עם תוספת של רצפות למינציה וצינורות סולה. בשנות התשעים הותקנו חלונות עם חלונית כפולה. מאז אותה תקופה, הבית הושכר לקבוצות מתחלפות של סטודנטים, דבר שהביא להזנחה עצומה. היו לי שאיפות גדולות להסיר את החיפוי בצבע כהה בסלון, להתקין ריצוף טוב יותר, לתקן את התקרה הנפולת ולתקן את הבסיס המשופע בחדר האוכל. בני בגיל הקולג 'התנדב לעזור לי. כל כך התרגשתי להתחיל להפוך את בית המלאכה הקטן והחמוד הזה לבית שלי.

לאחר שהקמתי את Builders Site Protection, חברה להגנה על משטח ואבק, הרגשתי בטוחה שאוכל לשפץ בית מבוגר בבטחה. הבנתי שצבע עופרת ואסבסט יהיו כנראה בעיה מכיוון שהבית נבנה הרבה לפני 1978. הקפדתי להביא עמודי ZipWall ™, יריעות פלסטיק, ערכת בידוד Lead Ready ™, הגנת שטיחים, הלבשת בטיחות, קלטות וכלים. לבית החדש שלי. התחלנו עם חדרי השינה מכיוון שהם היו זקוקים למינימום העבודה. צבע חדש ושטיח חדש עשו פלאים לשיפור הביתיות. יישום צבעי צבע עם ניגודים מנוגדים הדגיש את דפוס החלון והדלת הבולטים בבתים בסגנון אומן. לאחר בדיקה מדוקדקת גיליתי כי בשני חדרי השינה התקרות מורכבות מלוחות מלבניים שבטוח יכילו כמות עצומה של אסבסט. במקום ללבוש מכשיר הנשמה וכלי איסוף אבק כדי לנסות להסיר את הלוחות בבטחה, החלטתי לצבוע את התקרות ולהשאיר אותן. זו הייתה אמורה להיות הראשונה מתוך שורה ארוכה של פשרות בין מה שדמיינתי לבין מה שקרה במהלך השיפוץ בפועל.

הבא היה המטבח, שהיה במצב טוב יותר משאר החדרים. לאחר שהסרתי כמויות אדירות של באגים מתים מצינור הסולה, התרשמתי מכמות האור שהכניס למטבח ללא חלונות. כשהבנתי שהריצוף דבק למינציה ויהיה קשה להסיר אותו, החלטתי לשמור אותו כפי שהוא ולהתמקד בחלקים האחרים של הבית. צבע חדש וגימור לבן בוהק עשו פלאים לשיפור מראה המטבח. איש תיקון מכשירים וחשמלאי הצליחו לגרום לתנור המטבח לפעול כראוי.

בסלון הותקן חיפוי כהה במהלך שנות השבעים בניסיון "להתאים" את החיפוי שהותקן בבית במקור במהלך שנות העשרים. לאורך השנים, הציפוי ריסס בצבע לבן וזה היה די ברור. למרות שהחיפוי יהיה קל להסרה, לוחות הקיר המקוריים משנות העשרים סבבו ככל הנראה אסבסט. לאחר שהחלטתי למרקם צבע על כל הקירות כך שיתאימו ובתוספת צבע ועיטורים לבנים בהירים, הקירות נראו נהדר. רצפה חדשה ותוספת של ריהוט בסגנון אומן שמרו על התחושה של בית ישן יותר. הבית הישן באמת התחיל להיראות טוב!

תוספת לחדר קטן הבולטת מהמטבח תשמש כמשרד הביתי שלי. חדר המשרדים היה אתגר מכיוון שהרצפה הייתה משופעת מבסיס ישן. לאחר בדיקה של מומחה קרן וגם של קבלן מקומי, החלטנו שנוכל לחיות עם המדרון בגודל 1 אינץ 'מכיוון שהוא די נפוץ לאזור ויעלה לתיקון מעל 3000 $. התחלתי לחשוב שהבית הישן הזה אינו' זה כל כך חמוד אחרי הכל! באמצעות מלט נוזלי לריפוי הרצפה הצלחנו לספק בסיס רצפה שטוח למדי להתקנת רצפת עץ. לאחר שהקירות נצבעו, הרצפה הותקנה והחלפת הגימור, החדר נראה נהדר. גיליתי רק לאחרונה שככל הנראה אין לקירות בידוד מכיוון שהחדר הזה הוא הקר ביותר בבית.

האתגר הגדול ביותר שלנו היה חדר הרחצה לאורחים. בחדר האמבטיה היה אמבט המקורי מברזל יצוק משנות העשרים והוא היה במצב נורא. הארון היה עשוי לוח חלקיקים שהתפרק לפני מספר עשורים והשירותים פעלו ללא הרף. אספקת המים לא הגיעה מהחלק האחורי של הארונות אלא מהצד, ולכן צינור גדול וסגירת אספקת המים של הבית נמצאו שניהם בתוך הארונות המתפוררים. מסביב לאמבטיה הישנה היה מעטפת פלסטיק לא יקרה שהייתה לה חורים, אטימה ומסמרים בולטים מההצמדה שלה לקיר. היו גם סדרה ישנה של ארונות לוח חלקיקים דקים בפינה אחת שגם נצטרך להסיר. הברז נשבר ולא היה חיבור מים חמים מהברז. הארון והאמבטיה לא היו בקוד הנוכחי מכיוון שהם היו קרובים מדי לשירותים.

הסרת גיגית הברזל היציקה בגובה 5 סנטימטר נמשכה רוב היום. לרוע המזל יהיה צורך להעביר אותו על הריצוף החדש המותקן בחדר האוכל כך שהגנה מפני המשטח הייתה חובה. הגנו בזהירות על רצפת העץ עם מוצר הגנה לרצפת כותנה ממוחזרת והשתמשנו בשמיכות כדי להזיז את האמבט הישן והכבד. לאחר שהוסרה, נדרשו ארבעה גברים להרים אותו למחזור. לאחר הסרתו, היה ברור כי יהיה צורך לחזק את הרצפה כיוון שהאמבט כמעט ולא נתמך. לאחר חיזוק האמבטיה, סיימנו את הריצוף עם דיקט והשאירו לוח גישה של 18 אינץ 'לאינסטלטור. סלע יצוק ישן הוסר מהקירות המקיפים את האמבטיה. כמעט תשעים שנה, ולפחות שתים עשרה שכבות טפט שונות הוסרו מהחדר אמבטיה. קירות שהיו מתחת לסלע. לאחר מכן בנינו קיר דק, 2 על 2 בו ניתן לבודד את חדר הרחצה מהקיר החיצוני של הבית ללא בידוד. מכיוון שהחדר היה כה צר, קיר 2 אינץ 'יספק בידוד אך עדיין ישמור האמבטיה והשירותים בקוד. השתמשנו בלוח עמיד בפני עובש "גרינבורד" בצד החיצוני של הקיר ובשכבת עטיפת בית נושמת על הפנים לקיר, כך שהלחות תימלט ולא תהיה שוב בעיית עובש בחדר האמבטיה. השתמשנו גם בקלקר כדי לבודד את הקיר הדק שבין עטיפת הבית לגרינבורד.

בשלב זה בני עזב לקולג 'ועכשיו הייתי לגמרי לבד. הגיע הזמן להתקשר לאינסטלטור! לאחר יצירת קשר עם האינסטלטור להתקנת האמבטיה גיליתי שרצפת האמבטיה משופעת במרחק של 1.5 סנטימטר טוב מהקיר הצנרת, מצב דומה לחדר האוכל. בשלב זה התחלתי לשנוא את הבית הישן והקטן הזה! כדי לשמור על מפלס האמבטיה נעשה שימוש במרגמה אולם האמבטיה כבר לא נשענה על רצפת האריחים, ולכן היה צורך במסווה לכיסוי השטח המופיע מתחת לאמבטיה. מספר שבועות לאחר מכן סוף סוף סיימתי לחתוך, להתקין ולאטום את האריח והדיס המקיפים את האמבטיה. למרות שהגנתי בזהירות על האמבט עם הגנה זמנית על פני השטח, בכל זאת הצלחתי ליצור שבב קטן על פני האמבטיה במהלך הניקוי. יכולתי לראות ממקור ראשון את החשיבות של הגנה לא רק על האמבטיה אלא גם על הרצפה והארונות שמסביב. קבעתי גם שמעתה ואילך עדיף להשאיר את המקורות לאמבט אריחים לידי המקצוענים! כעת הגיע הזמן להתקין פיסות גימור ולתקן את התקרה מהחור שהשאיר האינסטלטור בעת התקנת ראש המקלחת. קצת תיקון קירות גבס, כמה יציקות דקורטיביות, שכבה חדשה של צבע תקרה עבדו בצורה נהדרת. חתיכות חיתוך לארונות העץ ולבעיטות הבוהן הותקנו והוחל על צבע מגע כדי לסיים את החדר.

איפשהו בדרך הצלחתי לסתום את צינורות המטבח שלי כשהם ממשיכים לגבות לשני הכיורים והמאמצים שלי להשתמש בנחש לפתיחת הצינורות היו חסרי תועלת. האם עבודות התיקון בבית הישן והקטן הזה לעולם לא יסתיימו?

[ad_2]

Source by Patricia Mullen

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן