קבלת סוגים שונים של שירותי אינסטלציה מסחריים

[ad_1]

אינסטלציה מסחרית מתייחסת לשירותי התקנה ותיקון מערכות אינסטלציה ותעשיית אש ממטרות במסעדות, בבתי מלון ובעסקים אחרים. המטרה העיקרית היא שמירה על ניקוז וביוב במצב עבודה תקין.

פתרונות חדשניים אלה לתעשייה בנויים על יושרה ואמינות של נותני השירות. לקוחות מצידם יתמקדו בשירות בזמן, תמחור שירות הוגן וגם יחס אישי.

נותן שירות מצליח חייב להיות בעל יחסי עבודה בריאים ושיתופיים עם צוותי התכנון והקבלנים בכדי להמציא פתרונות אינסטלציה בהתאמה אישית.

סוגי השירותים המסחריים השונים בצנרת עשויים להיות מתוארים באופן כללי כדלקמן:

1. שירותי אינסטלציה וניקוז

זה יכלול פינוי החסימות העקשניות ביותר וגם אבחון של בעיות ניקוז או ביוב שעלולות להיות לך במקום המסחרי שלך. באוסטרליה ישנם מומחים המוכרים בתחום זה, בהנחיית ה- BCA וקוד האינסטלציה של אוסטרליה.

שירותים אלה כוללים:

– מניעת בעיות אינסטלציה וחסימת צנרת מיותרות בעתיד.

– לספק שירותים של ייצור צינורות ללא תעלה שהיא טכנולוגיה שהוצגה לאחרונה וחוסכת לכם קווים יקרי ערך, ובכך למנוע הוצאות חפירת תעלות.

2. שירותי אינסטלציה במים חמים

אינסטלטורים מודרניים וטכנולוגיים יכולים לסייע לכם בכל צרכי המים החמים כולל הטכנולוגיה העדכנית ביותר של זרימה רציפה של מים חמים בעלויות אנרגיה נמוכות יותר. אם התעשייה או המפעל שלך מוציאים הרבה על חימום מים מדי שנה, השדרוג למערכות החדשות הללו תהיה החלטה משתלמת ביותר.

3. תיקוני שירותים ומערכות שדרוג

זה כולל התקנת מערכות חדשות שיהיו חסכוניות ויהיו שימושיות לאורך זמן עם תקורות תחזוקה נמוכות. ספק שירותי האינסטלציה שלך צריך להזין מערכת שתחסוך במים ובחשמל.

4. שירותי החלפת פלוס התקנה

זה הכרחי במקרים בהם יש לך נזילה. יש להחליף את הצינורות מדי פעם. יתרה מכך, ניתן להשתמש בצינורות נחושת לאורך זמן כדי לבלום את עלויות ההחלפה.

5. שימור מים ואנרגיה

באוסטרליה, WELS (תיעוד ותקינות מים) התכננו מערכת שנועדה להפוך את הבחירה במערכת ליעילה במים הרבה יותר קלה לשימוש ולתחזוקה. אינסטלטורים אלו יכולים לסייע לכם בשדרוגי אינסטלציה שיסייעו בהורדת הוצאות המים והאנרגיה שלכם ובתורם לסייע בהפחתת ההשפעות הסביבתיות של התעשייה שלכם.

אתה יכול לחסוך בעלויות מיותרות, להישאר מודע לסביבה ולבתוך כך לשפר את תדמית החברה הציבורית שלך.

6. שירותי מניעת זרימה חוזרת

יש צורך לבצע בדיקות שנתיות, תיקונים ולהתקין מערכות חדשות לאחור בעת הצורך. זאת על מנת להבטיח שאתה עומד בקודי הבנייה האוסטרליים, בתקני המים האוסטרליים והמדיניות.

7. שירותי מיזוג מים

עבור מים נקיים, פחות הוצאות בלאי על ציוד הון בעת ​​השימוש במים אתה צריך שירותים אלה. בכל עת עליך לוודא כי המים הנמצאים בשימוש נקיים מכימיקלים מזיקים.

סוגים אחרים של שירותי אינסטלציה כוללים תיקוני אינסטלציה כלליים ותחזוקה מונעת. זה יעזור בכל צרכי תיקון הצנרת השוטפים שלך והתקנות חדשות במקום המסחרי שלך. זה יכלול בדיקות תחזוקה מונעות ותוכניות לשמירה על מערכות האינסטלציה שלך, מים חמים וניקוזים תקינים ולהפחית את התרחשות הליקויים.

[ad_2]

Source by James Hasapis

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן