ציפוי פיברגלס שנרפא במקום צינורות – טוב יותר מאשר להרגיש לשיקום צינורות ביוב

[ad_1]

ציפוי פיברגלס אולטרה סגול שנרפא במקום (CIPP) עדיף בהרבה דרכים להרגיש ציפוי צינור.

אחת הסיבות העיקריות לשימוש באופיית פיברגלס עם ריפוי UV, במקום ספינות לבד מבושלות במים או בקיטור, היא ריפוי הלבד גורם לתוצרי לוואי המשפיעים לרעה על הסביבה. בערים מסוימות שמשתמשות במכשירי חשמל דואגים לשטיפת מים שטפי סטירן למערכות הביוב שלהן. אולם ציפוי צינורות פיברגלס בריפוי UV הוא ידידותי לסביבה לשיקום צינורות.

על פי מאמר ינואר/פברואר 2005 במגזין Stormwater, כאשר צינור ביוב סערה כושל 18 קילומטרים ממזרח לברקנרידג ', קולורדו, גרם לבולע מתחת I-70, מחלקת התחבורה של קולורדו (CDOT) החליטה להשתמש בתוחם ריפוד במקום. לתקן את הצינור במקום להחליף אותו. הם השתמשו בצינור צינור לבד של פוליאסטר, רווי בשרף ומצופה בשכבה עמידה למים שהוחדרה לצינור. מים חמים או קיטור הופצו דרך הצינור, מה שהקשה את השרף. בגלל תוצר הלוואי של סטירן בשימוש בבד עם ריפוי מים או קיטור, החטיבה הסביבתית CDOT הפנתה את חברת האונייה לבנות בריכת אחיזה זמנית עם מונר גיאוממברני של EPDM (אתילן פרופילן דיאן מונר) כדי ללכוד כל תרופה מרופדת סטירן. מים. לאחר מכן נאלצה חברת האונייה לשאוב ולסחוב את המים מחוץ לאתר כדי למנוע זיהום סביבתי. אם הם היו משתמשים בפיברגלס UV שנרפא בצינור במקום, לא הייתה להם בעיה זו הגורמת זמן והוצאה נוספים לעבודה.

יתרון נוסף לפיברגלס שנרפא במקום צינור הצינור על פני הלבד הוא זמן הריפוי. זמן הריפוי של ספינות לבד הוא 2.5 שעות אך רק 50 דקות באורך של 300 רגל של 8 אינץ 'UV CIPP. יש גם זמן קירור של שעה עד שעתיים לרבד ואפס עבור פיברגלס.

אם אתה מסתכל רק על מהירות הריפוי וההשפעה על הסביבה, אתה כבר יכול לראות כיצד אניה מרפאת UV מפיברגלס הגיונית יותר מאשר שימוש ברבד. אבל תוסיפו לזה את העובדה שציפוי צינורות הפיברגלס לא מתכווצת (הלבד מתכווץ עד 13%, הדורש דיוס וחותמות לרוחב) ויש לו אורך חיים מינימלי של 50 שנה, אתם באמת רואים כיצד השימוש בתוחה CIPP מפיברגלס הוא בחירה נכונה.

[ad_2]

Source by Nancy Mirr

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן