פתרון תיקון צינורות HDPE זמני

[ad_1]

ודאי שמעתם את המונח פוליאתילן בצפיפות גבוהה (HDPE). באופן כללי המונח קשור לצינורות או לצינורות צינורות. צינור פוליאתילן רגיל בעל צפיפות נמוכה. צינורות פוליאתילן בצפיפות גבוהה או צינורות HDPE עמידים יותר. מספר לא מבוטל של אנשים כבר התחילו להשתמש בצינורות HDPE בבית ובמשרד. צינור רגיל כאשר הוא נחשף למרכיבים האטמוספריים יכול לגרום למספר בעיות מיותרות. צינור רגיל הוא למעשה צינור פוליאתילן בצפיפות נמוכה.

בכל נקודת זמן הצינור שלך יכול לדלוף בגלל קורוזיה. אז, אני אגיד לך איזו פתרון זמני לתיקון צנרת בזמן שאתה מתקשר לאינסטלטור.

שיטה 1 – תיקון צינורות HDPE

לפני שתנסה משהו להפסיק את זרימת המים, כבה את המים במקור הראשי או בשסתום. אתר את שסתומי הדימום או את הברזים לשחרור המים סביב הדליפה. לאחר ניקוז המים חפשו פיסת גומי שתכסה את הנזילה והסביבה. הדקו היטב את הגומי סביב הדליפה. רק הידוק הגומי עלול לא לתת לך פתרון יעיל. סדרו מהדק צינור על הגומי. אם אין לך מהדק צינור אז פשוט הדק את המהדק בעזרת מברג או מפתח ברגים. מהדק AC גם ישרת את המטרה. אחרי הכל, כל מה שאנחנו רוצים זה לאבטח את הגומי על הדליפה.

שיטה 2 – תיקון צינורות HDPE

תוכלו למצוא שרף זכוכית מופעלת במים בחנויות לתיקוני צנרת או בחנויות לאביזרי אמבטיה. משרים חלק ממנו בהתאם לסוג הדליפה. לאחר כיבוי זרימת המים בשסתום הראשי, הניחו חלקו על הדליפה. יש ללבוש כפפות כדי לפזר אותו באופן שווה על פני השטח ולתת לו להתייבש. אין להפעיל את השסתום הראשי לפני שרף זכוכית הסיבים מתייבש.

שיטה 3 – תיקון צינורות HDPE

אם הנזילה היא סביב אביזרים, כאמור, רוקנו את המים הקיימים בצינור לאחר כיבוי השסתום הראשי. קודם כל תנו לאזור להתייבש. לוקחים שני חלקים של מרק אפוקסי ומערבבים היטב. החל אותו והחלק אותו על האזור הממוקד. אפשר מתישהו לייבוש ופעל לפי ההוראות לפני שחזור זרימת המים.

הצטיידו בטיפול בבעיית דליפה

אתה יכול להיתקל בבעיית דליפה בכל עת ולכן כדאי להיות מצויד היטב מראש כדי לשחזר את הזרימה הרגילה. ישנם כמה פריטים הנדרשים כדי להיות מוכנים להתמודד עם הבעיה באומץ:

יריעת גומי יכולה לעזור לך להיפטר מבעיית דליפה. אמנם תרופה זמנית אך דרך יעילה להפסיק את זרימת המים, בזמן שאתה רץ לאינסטלטור לתיקון צינור פוליאתילן וצינור HDPE.

מהדק C, מהדק צינור וכו 'יהיה שימושי לאבטחת או החזקת יריעת הגומי שלמה באזור המיועד.

מרק אפוקסי דומה במידה מסוימת לשרף זכוכית סיבים אם כי שונה בהרכבו. שרף זכוכית סיבים דורש להשרות במים לפני היישום.

יש לשמור על כפפות סילוק בהישג יד. לפני החלת חומרי התיקון כמו מרק אפוקסי ושרף זכוכית סיבים יש ללבוש את הזכוכית כדי להימנע ממגע ישיר עם העור.

מברגים ומברגים הם בדרך כלל נפוצים ובדרך כלל הם זמינים בבית.

ניתן לפתור את העניינים הקטנים הללו באופן מיידי, אך בעיה עמוקה לסירוגין יכולה להיות כאב ראש של ממש. לכן צינורות HDPE משמשים בנדיבות רבים.

[ad_2]

Source by Taneisha Jones

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן