עצות אינסטלציה DIY

[ad_1]

אינסטלציה הוא מקצוע מיומן ומגוון המשלב תחומי מקצוע רבים ושונים. כמה עבודות אינסטלציה יש להשאיר לאינסטלטור מקצועי מטעמי בריאות ובטיחות. עבודות אינסטלציה הכרוכות בעבודה על צינורות גז של דודי חימום מרכזי בהחלט אמורות להשאיר למתקן גז או למהנדס חימום, שכן טעות עלולה לעלות לך או למישהו אחר בחייו. יש הרבה תיקוני אינסטלציה DIY שאתה יכול לעשות בעצמך מבלי לסכן את עצמך או מישהו אחר.

מאמר זה יעסוק בנושא תיקון מפרק צינור מטפטף ויספר לכם כיצד לבצע תיקון יעיל שיחזיק מעמד. טפטוף צינורות יכול להיות מעצבן בלשון המעטה, אך ברז מטפטף שנותר ללא השגחה לאורך זמן עלול לגרום לנזק לא מבוטל לרכושכם. רוב הטפטפות מגיעות ממפרקי צנרת המותקנים בצורה גרועה, ניתן למצוא מפרקי צינורות אלה במספר יישומים הכוללים את הדברים הבאים.

  • כיורי מטבחים, מלכודות אמבט ומלכודות אגן מחוברים כולם לצינור מי הפסולת באמצעות מפרק הברגה; אם המפרק דולף הוא עלול לגרום נזק ליחידות, לרצפה או לכל דבר שנמצא מתחת למפרק. הדרך הטובה ביותר לתקן סוג זה של דליפה היא להסיר את האום המחבר ולוודא כי מכונת הכביסה תקינה ונמצאת. השלב הבא הוא לוודא שהצינור נדחף במלואו להתאמה על המלכודת רעיון טוב הוא לאגד את החלק המושחל של המלכודת בעזרת PTFE או סרט חוט כדי להבטיח איטום טוב.
  • ניתן לתקן גם דליפות ממפרקי דחיסה או מפרקים מכניים באופן דומה. מפרקי הדחיסה הם בדרך כלל ללא תחזוקה אך אם הם מופרעים או שהעבודה בצינור שהם מתחברים מופרעת המפרק יכול להתחיל לדלוף. אם אתה מוצא שאחד המפרקים הללו דולף הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לבודד את המים ולנקז את עבודת הצינור באופן מלא. ניתן לעשות זאת ברוב המקרים על ידי פתיחת הברזים. הרפו בזהירות את המפרק בעזרת מפתח ברגים; מומלץ להחזיק סוג כלשהו של מיכל או מגבת מתחת למפרק כדי לאסוף מים שאריות שנותרו בעבודת הצינור. לבטל את האום במלואו ולאחר מכן לאגד את הדריכות על המפרק בעזרת סרט PTFE או להשתמש במתחם חיבור, להדק את האום מחדש והתיקון הושלם.

[ad_2]

Source by Anton Allen

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן