סקירה כללית של שירותי איתור השירות

לפני תחילת כל פרויקט – בנייה או חפירה, כדאי לבצע איתור אתר באתר. זהו השלב הראשון שיש לעשות אם אתם מתכננים פרויקט שידרוש חפירה דרך הקרקע.

שכירת אנשי מקצוע למפות כלי עזר תת -קרקעיים תוביל להאצת פרויקט הבנייה. אתה כבר לא צריך לחפור בזהירות ולאט. תמיד עדיף למנוע בעיה מאשר להתמודד איתה. אנו מסוגלים לראות, למקם ולזהות את סוג השירות באדמה, בשיטות מתקדמות. ישנן מספר סיבות מדוע יש לבצע איתור כלי שירות לפני כל פרויקט. כולם מצביעים על אספקת זמן, כסף ובטיחות:

• לוקליזציה של קווי שירות להמשך תכנון

• מניעת הפרעה במהלך העבודה

• הימנעות מעלויות תיקון …

למעט זיהוי כלי עזר תת -קרקעיים, תקבל כיסוי מלא של מיכלי האחסון, צינורות הגז והחללים שלך. תרצה לסרוק כל חומר מסוכן in בקרקע, שעלול להזיק לכל מי שיחפור. חבילת כיסוי מלאה פירושה אין צורך לדאוג יותר.

האם אתה יודע שניתן לנתב חלק מקווי השירות או להציב אותם במיקום אחר? רבים מהם עשויים להיות ישנים או לא יעילים יותר. אז, אתה צריך להחליף את קווי השירות הישנים האלה עם קווים חדשים. זה יכול להיעשות על ידי חברת שירות בעלת ניסיון רב בתחום.

קווי מים ושירותים עשויים שלא לגרום נזק רב יותר מכפי שקווי חשמל יכולים לגרום. עם זאת, ההפרעה תהיה זהה. הדבר יוביל לעיכובים נוספים, עלויות תיקון והשלכות משפטיות. ציוד אלקטרומגנטי משמש לאיתור אותות מתחת לאדמה. ניתן לזהות קווי חשמל בכל עת, ללא קשר לעונה. זה אינו מקרה לזיהוי קווי מים מכיוון שלפעמים הם דורשים שילוב של שיטות שונות: שיטה אלקטרומגנטית או מכ"ם חודר (GPR) או שניהם. מכ"ם זה משתמש באות רדיו בתדר גבוה המועבר לאדמה ואז האותות חוזרים אל הנמען בצורה דיגיטלית.

במהלך חפירת בנייה, איתור כלי השירות לפני שתתחיל הוא שיטה מומלצת. פגיעה בשירותי שירות קריטיים כגון קווי מים וחשמל או צנרת גז במהלך הבנייה היא יקרה וכנראה מסוכנת. רק תחשוב שמשהו פשוט כמו חפירת חור לשתילת עץ יכול לפגוע ברכוש או אפילו לגרום לאובדן חיים.

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן