משאבות ידיים באר מים

[ad_1]

בעת בחירת משאבת יד היטב לשימוש חירום, יש לקחת בחשבון גורמים רבים.

סוגי משאבות היד הקיימות כיום הן רבות ומגוונות. עומק הבאר שלך, מפלס המים הסטטי של הבאר שלך (עומק המים במעטפת/הצינור שלך) וגודל מעטפת הבאר שלך יקבעו את סוג משאבת היד שאתה צריך.

בארות רדודות, בהן מפלס המים הסטטי נמוך מ- 25 ', ידרוש רק את המשאבה הבסיסית ביותר. משאבת הבאר הרדודה פועלת על פעולת שאיבה או משיכה ובדרך כלל יש להדליק אותה כדי להתחיל את שאיבת המים.

משאבת יד הבאר העמוקה פועלת על פי עקרון אחר. משאבה מסוג זה מאלצת את המים במעלה צינור שאיבה באמצעות בוכנה ושסתום כף הרגל בתחתית מעטפת המשאבה כשצינור השאיבה במרכז. לאחר מכן הוא ממוקם במעטפת הבאר ומגיע מתחת למפלס המים הסטטי. בדרך כלל שסתום ובוכנת כף הרגל ממוקמים בערך 20 'עד 25' מתחת למפלס המים הסטטי. זאת על מנת לספק אספקת מים נאותה בצינור המעטפת לשימוש. אחרת למשאבה יהיה מעט מאוד מים לשאוב.

החומרים הנפוצים ביותר המשמשים בייצור משאבות הם ברזל יצוק ורבים מיובאים מסין או מהודו. המראה המיושן או העתיק של המשאבות הללו פופולרי מאוד. עם זאת, רובם משמשים לבארות רדודות או לקישוט גינה.

משאבות אחרות המיועדות לבארות עמוקות יותר בנויות מברזל יצוק, פלדה מרותכת, נירוסטה וצינורות PVC. הצנרת בפועל היורדת מתחת לפני הקרקע היא בעיקר צנרת PVC המשמשת למעטפת המשאבה ולצינור השאיבה. שסתומי כף הרגל עשויים פליז או פלסטיק עם משטח ניאופרן המונע מדליפת מים חזרה לתוך הבאר במהלך השאיבה.

העלויות של משאבות רבות תלויות במפלס המים הסטטי של הבאר. ככל שמפלס המים הסטטי עמוק יותר, יש צורך בצנרת יותר וזה מעלה את העלות.

לסיכום: משאבת ידיים למים לשימוש חירום הופכת פופולרית יותר בגלל הפסקות חשמל הנגרמות על ידי הוריקנים ומזג אוויר קשה.

משאבות יד רבות עשויות להיות יקרות למדי, לכן לפני רכישת משאבה, עשה שיעורי בית והשוואת מחירים. אני ממליץ לבדוק את מפלס המים הסטטי שלך לפני הרכישה … כך תעשה.

כדי למצוא את מפלס המים הבאר הסטטי שלך, הנה מה שאתה צריך. בובס דיג גדול. הם בדרך כלל אדומים בתחתית ולבנים למעלה. (WalMart, מחלקת דיג), תצטרך מכונת כביסה גדולה, ואז תשיג חוט/חוט, (לא עבה מדי) תגיד 100 רגל. עכשיו אתה הולך לדוג … כביכול.

קשרו את מכונת הכביסה עד סוף החוט/חוט. הבא לקשור את בוברי כ 6 אינץ 'עד רגל מעל המשקל. עכשיו תוריד את זה במורד פתח הבאר שלך … הבובי יצוף כשהוא יפגע במים ויתרפה … אתה צריך להרגיש שהוא נהיה קל יותר … (וודא שהוא פוגע במים … דחף אותו למעלה ולמטה די מהר , אתה אמור לשמוע צליל חבטה כאשר מצוף הדייג פוגע במים) ואז משוך אותו חזק כדי להוציא את הרפיון … סמן אותו בראש פתח הבאר על ידי צביטת חתיכת סרט מסביב לחוט … משוך את בוב הדייג. החוצה … להניח חוט/חוט על הקרקע ולמדוד. זו מפלס המים הסטטי שלך.

[ad_2]

Source by John Tatman

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן