מפקח הבית נותן טיפים בנושא ראשי מים ודלתות

[ad_1]

אם אתה קצת שימושי בבית, תוכל לחסוך לעצמך אלפי דולרים על ידי טיפול ב 10 בעיות התיקון הנפוצות ביותר. נכסה שניים מהם כאן.

נתחיל בשסתום המים הראשי. חשוב מאוד לדעת היכן נמצא שסתום המים הראשי והיכן לסגור אותו. אתה אף פעם לא יודע מתי תתרחש בעיה גדולה במים שלך. לדוגמה, צינור עלול לקפוא ולהישבר בחורף. או שאולי יש לך הפסקה בצנרת בגלל הגיל.

לכן חשוב מאוד לדעת את המיקום של שסתום המים הראשי. שים עליו תג שאומר שזהו שסתום המים הראשי. לאחר מכן הראה אותו לבני המשפחה כדי שידעו היכן הוא וכיצד לסגור את שסתום המים הראשי למקרה שיש בעיה. זה עשוי לחסוך לך אלפי דולרים. וודא שהשסתום מסתובב בקלות כך שכל אחד יכול לכבות אותו במידת הצורך.

התיקון הפשוט השני הוא הדלתות המטרידות האלה שנדבקות. אני לא מדבר על דלתות שהן מחוץ לרבוע בגלל בעיה מבנית. אני מדבר על הדלתות המתחככות ויש להן בעיות הדבקה. תן לי לתת לך את שתי הסיבות העיקריות להיצמדות הדלתות.

אחד הדברים הכי קל לבדוק ולתקן הוא צירי הדלת. לפעמים צירי הדלת משתחררים עם הזמן. יש תיקון פשוט מאוד אם צירי הדלת שלך רופפים. פשוט קח מברג והדק את הברגים שמחזיקים את הדלת. זה יהדק את הדלת ותאפשר לה להתאים כראוי במיקומה.

לפעמים תגלו שהברגים לא יתהדקו אבל אין סיבה לאזעקה. להלן דרך פשוטה מאוד לתקן את הבעיה. הדבר הראשון שאתה רוצה לעשות הוא לתמוך בדלת כי אתה רוצה להוציא את כל הברגים שמחזיקים את הצירים.

עכשיו זה החלק היקר ביותר. קח מעט דבק וכמה קיסמים והדבק אותם בחורי הברגים. הניחו לדבק להתייבש במשך כ- 20 עד 30 דקות ולאחר מכן החזירו את הצירים יחדיו. אני יודע שזה אולי נשמע מוזר אבל זה באמת טריק ישן וזה עובד טוב מאוד. תתפלא מאוד עד כמה זה עובד.

הבעיה השנייה בדלתות היא בין הקיץ לחורף. בקיץ תבחין כי הדלת והמסגרת מתנפחים וגורמים לדלת להידבק ובזמן החורף הדלת עובדת מצוין ואין לה דבק או שפשוף.

על הבעיה הספציפית שבה הדלת מתנפחת אתה יכול לנסות ולבדוק קודם את הצירים. אבל אם זה לא עובד אתה יכול לקנות כלי זול מאוד שעולה פחות מ -20 $ וניתן לרכוש אותו בכל חנות חומרה. כנראה שאתה יכול פשוט ללוות אחד מחבר. הכלי הספציפי הזה נקרא גזירת יד מתכננת בלוקים.

זה נראה כמו משהו שחתכת איתו גבינה אבל אני לא מציע שתעשה את זה. מה שאתה רוצה לעשות זה להשאיר את הדלת פתוחה ולסמן את הדלת במקום שבו היא מתחככת. לאחר שתסמן את הדלת תוכל להתחיל לתכנן את האזור הזה. המשיכו לתכנן עד שהדלת נסגרת כראוי. כאשר אתה מטוס את הדלת אתה מסיר חלקים קטנים מקצה הדלת בכל פעם.

זה ייקח רק כמה דקות ותגלה שאתה לא צריך להסיר הרבה חומר. אם הדלת ממש גרועה ואתה לא יכול לסגור את הדלת, ייתכן שיהיה עליך לפנות לנגר מקצועי שיסתכל על בעיית הדלת שלך.

סביר להניח שעם קצת הקצעה הדלת שלך תתוקן.

אם אתה קונה בית, הקפד לעבוד עם מפקח בית מקצועי שיבדוק את המגורים ויודיע לך על פריטים שעלולים להפוך לתיקונים גדולים.

[ad_2]

Source by David Haigh

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן