מניעת צינורות קפואים – כיצד למנוע מהצינורות שלך לקפוא

[ad_1]

חודשי החורף יכולים להיות זמן מדאיג עבור בעלי הבית. כאשר הטמפרטורה מתחילה לטבול מחשבות על נזקים הנגרמים כתוצאה מהצפות הקשורות למזג אוויר בנכסים מושכרים במיוחד הנגרמים כתוצאה מתפוצצות צינורות קפואים, כולם יכולים להפוך למציאות לעתים קרובות.

צינורות מתפוצצים יכולים להפוך לנטל כלכלי גדול שניתן היה להימנע לו גם הדייר וגם בעל הבית היו נוקטים בכמה אמצעי זהירות פשוטים להוכחת החורף. נזקים יכולים ולעתים קרובות להגיע לאלפים. הוצאות אלה יכולות להיות לדברים כגון עבודות תיקון צינורות, תקרות שקרסו, שטיחים רטובים, מכשירים פגומים וסידור דיור חלופי לדיירים.

בעל הדירה יכול למנוע את הסיכון להתפרצות צינורות ולהצפות על ידי הבטחת כל הצינורות מבודדים כראוי. כמו גם מניעת אובדן חום, פיגור של צינורות ומכלים חמים יכול למנוע הקפאת צינורות. אל תשכח לבדוק שצינורות הצפת מחוברים כהלכה ואינם חסומים. סתימות עלולות לגרום להצטברות גדולה שיכולה לגרום להתפרצות צינורות. במידה והדייר ירצה להשאיר את הנכס ללא אוכל למשך תקופה מסוימת, הוא צפוי לשמור על חימום נמוך. זו אולי סיבה לדאגה כלכלית לדייר. אם עשית כל שביכולתך כדי להפוך את הנכס ליעיל ככל האפשר באנרגיה, השוכר נוטה אולי יותר לעקוב אחר ההנחיות הללו מכיוון שהחום יישמר בנכס.

שיפורים שעשויים לחשוב עליהם יכללו בידוד טוב יותר. זה ישמור על הנכס חם ויבש, חשוב לשמור על חשבונות נמוכים עבור הדייר ולהפוך את הנכס לאטרקטיבי יותר להשכרה בעתיד. באופן אידיאלי יש לבודד לופטים לעומק מינימלי של 270 מ"מ כדי למנוע אובדן חום דרך הגג. יש להתקין בידוד קיר ורצפה כדי לשמור על החום בפנים. טיוטת הוכחת הנכס מצוינת גם היא. ניתן לעשות זאת על ידי הבטחת מילוי כל הפערים בין הלוחות והרצפות וכי החלונות מזוגגים.

לאחר שבעל הבית עשה כל שביכולתו על מנת להבטיח שהנכס הוא הוכחה לחורף, חיוני להזכיר לדיירים את אמצעי הזהירות הנדרשים שיש לנקוט כדי להגן על הנכס מפני תוצאות הקפאה. ניתן להצביע בפני הדיירים כי אמצעי זהירות אלה יכולים להציל אותם מנזקים יקרים. במקרה שנערך לאחרונה, בו לא ננקטו אמצעי זהירות נאותים, נגרם נזק העולה על 20,000 ליש"ט בנכס שבו צינורות קפאו ואז התפרצו וגרמו להצפות נרחבות. במהלך תקופת החגים, דיירים רבים ירצו ללכת ולבקר קרובי משפחה וחברים. אם הדיירים מתכוונים להתרחק מהנכס במשך יותר מ -24 שעות במהלך תקופת החורף (דצמבר עד אפריל), יהיה זה נבון לבקש מהם להקפיד על כמה אמצעי זהירות פשוטים. עבור רוב הנכסים יהיה צורך:

שמור על הסקה מרכזית במצב נמוך או רגיל כדי לשמור על טמפרטורה של בין 55/60 מעלות צלזיוס ולהשאיר את דלת המלכודת לחלל הגג פתוח; אוֹ

כבה את אספקת המים וסגור ונקז כל דוד חימום מרכזי וצינורות נלווים. לשם כך, תצטרך לוודא שהדיירים יודעים כיצד לכבות את אספקת המים בתחנה. לאחר מכן הם יצטרכו לפתוח את כל הברזים, חמים וקרים, כדי לנקז מים ממיכל אחסון הגג והצינורות. גם מערכות הסקה מרכזית של מים במחזור יהיה צורך לנקז (ולמלא אותן מחדש עם החזרה לפני ההתחלה מחדש).

אם יקרה הגרוע ביותר ותיגרם נזק לרכוש, השאלה מי יהיה אחראי לעלות התיקון תהפוך לחשיבות עליונה. אם בעל הדירה ינסה לטעון כי חוסר הדירות של הדיירים הוא שגרם להתפרצות הצינורות, הם יצטרכו להיות מסוגלים להראות באופן מקיף כי הם נקטו בכל הצעדים הסבירים על מנת לוודא שהדייר יודע את אחריותם וכי קיבלו הוראות כיצד לבצע באופן סביר את אמצעי הזהירות הנדרשים. לדוגמא, היה צריך להראות לדייר היכן ממוקם זין עצירת המים וכיצד ניתן לכבות אותו. קבלו מדריכים המפרטים כיצד פועלת מערכת החימום כדי לאפשר להם לשלוט על הטמפרטורה. כמו כן, יהיה זה חכם שהסכם השכירות יכיל סעיף המחייב את השוכר לדאוג שהחימום יישאר בנכס במהלך מזג אוויר קר או אם הנכס לא יושב למניעת צנרת שהתפרצה. על הדייר תהיה חובה לנקוט בזהירות סבירה כדי להגן על הנכס מפני נזקים. יהיה זה גם הגיוני לתת הודעות לדייר המורה להם מה לעשות אם הם משאירים את הנכס ללא אוכלוסייה. אולי כדאי לשלוח את ההודעה מספר שבועות לפני חודשי החורף ושוב בתחילת התקופה הקרה יותר. ניתן לשלוח את ההודעה גם בפורמט אחד, כגון העתק בהודעה ואחת באמצעות דואר אלקטרוני. הדבר יקשה על השוכר לדרוש אי קבלה במידה ויתעורר מצב.

למשכיר יהיה צורך להצטייד גם במצבו של הנכס לפני כל נזק שייגרם. זה צריך להיות בצורה של מלאי מקצועי ולוח זמנים של המצב, לכלול תמונות ברורות. המלאי ולוח התנאים צריכים להיות חתומים ומתוארכים על ידי הדייר כהוכחה שהם מקבלים שהמלאי רושם התייחסות אמיתית למצב הנכס ותכולתו.

ניתן לנקוט באמצעי זהירות נוסף בצורת ביטוח משכירים. זה בתקווה שיכסה את עלות הנזקים במקרה של תביעה. אמנם אינך יכול לכפות על דייר לקחת ביטוח, אך יהיה זהיר להציע לו לבדוק את האפשרות הזו כדי להגן על עצמם במקרה של תביעה.

אם תוגש טענה או שתתעורר מחלוקת על עלות הנזק שייגרם, יהיה עליך לשמור את כל החשבוניות עבור עבודות שנעשו לתיקון הנכס. יהיה זה נבון להשיג יותר מהצעת מחיר אחת עבור כל תיקון. אם יש צורך להחליף פריטים שוב כמו ציטוטים דומים.

[ad_2]

Source by Sarah Mundy

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן