כיצד לתקן צינור PVC כאשר מים זורמים החוצה

[ad_1]

כאן למטה בפלורידה, ואני מניח שזה נכון לגבי מקומות אחרים בדרום, שבהם אף פעם לא נהיה מספיק קר, מספיק זמן להקפיא צינורות מים, מתרחש תרגול מאוד יוצא דופן. לפחות זה יוצא דופן בעיני, כי גדלתי במישיגן, שם כל הצינורות שיש בהם סוג של מים חייבים להיקבר מתחת לקו הכפור, וזה 4'6 "מאיפה אני, עמוק יותר אם אתה הולך צפונה יותר.

הנוהג יוצא הדופן שאני מדבר עליו הוא, שיש הזנה למערכות ממטרות דשא חשופות מעל פני הקרקע. תן לי להסביר, ההזנה לכך היא בדרך כלל צינור PVC בגודל 1 אינץ 'המתנשא בערך 2' מעל הקרקע עם מרפק 90 מעלות, ואז פיסת PVC קצרה עם צימוד מושחל, צימוד הברגה זה נכנס לכדור פליז בגודל 1 אינץ '. שסתום, לאחר מכן יש גב אל גב 1 "מברון זרימה אחורית של ברזל יצוק עם מסננות, ואז חזרה לשסתום כדור" 1 פליז עוד פיסת PVC קצרה מרפק של 90 מעלות ולבסוף חזרה לאדמה לשם היא בדרך כלל תלך למוסך לטיימר לניהול מים ומשם הוא מזין את מערכת הממטרות.

עכשיו תחשוב על זה לרגע. יש לנו שני צינורות PVC בגודל 1 אינץ 'הזקוקים מהאדמה ומחזיקים כ -30 קילוגרמים של רכיבי ברזל יצוק ופליז. אני לא יודע מי הגאון שחשב על זה, אבל נראה שזה הסטנדרט למערכות האלה כאן הבית הראשון שגרתי בו כשעברתי לכאן, המבנה הזה היה ממש באמצע החצר האחורית. די קל לזהות אותו כשכסח את הדשא, אבל הוא גם נראה די מכוער. הבית הבא אליו עברתי, הוא הוחבא בפינה האחורית של החצר, מהדרך מאחורי הסככה.

בעונת האביב כאן למטה יורד עלינו הרבה גשם והצמחייה צומחת מהר מאוד, מגרש העשבים שלי נשבר ועבר שבוע בערך מאז שחתכתי את החצר. אז אני שם בחוץ חותך את הדשא על מכסחת הדשא הרכיבה שלי, שקניתי זה עתה לפני מספר חודשים, כי הוא חם ולח מדי מכדי לנסות לדחוף לכסוח כל דבר למטה, ואני עשיתי את הראשון שלי לעבור בחצר האחורית. כשעברתי מאחורי הסככה ידעתי שהצינור ממטרה נמצא באזור זה אך לא יכולתי לראות אותו מכיוון שהצמחייה גדלה והסתירה אותה מעיני. חשבתי שנתתי מספיק מקום והלכתי מיד. אני לא חושב שזזתי עשרה רגל כשהרגשתי מים נוחתים על הגב שלי. ידעתי מיד מה עשיתי. משכתי את הטרקטור למעלה עשרים מטרים נוספים, כדי שלא ייספג ויכבה אותו.

כשהסתובבתי כמעט ולא האמנתי למראה עיני, מים זרמו באוויר בגובה של כ -15-50 רגל. הדבר הראשון שחשבתי עליו היה לסגור את אחד משסתומי הכדור, וזה היה רעיון מצוין למעט העובדה שהצינור נשבר לפני השסתומים והם שכבו על הקרקע. בהתחלה המים הרגישו די קרים אבל אחרי כמה דקות כבר התרגלתי לזה. ממש נדהמתי מלחץ המים שיוצא מהצינור הזה. בהיותי מתקן צינורות חיפשתי בחפצים שלי כדי לראות אם יש לי מה לסגור את הגייזר הזה, אבל אני עובד על צינור פלדה ולא מצאתי דבר. אז רצתי לחנות לחומרי בניין ורכשתי כובע PVC בגודל 1 אינץ 'וכמה פריימר ודבק PVC.

אז הדבר הראשון שרציתי לעשות היה לרבוע את קצה הצינור שנשבר. הוצאתי את חותך הצינורות בגודל 1/2 "x 1-1/2" וחתכתי אותו בערך רגל מעל הקרקע. לאחר מכן הגשתי את קצה הצינור כך שהמכסה יחליק אליו יפה וקל. עכשיו קח בחשבון שכל הזמן שאני עושה את זה אני זורם זרם מים יציב על הראש, כי הוא יורה ישר באוויר ויורד עלי. לא רק זה, יש כיום כ -4 סנטימטרים של מים שנבנו על הקרקע.

בסדר, הצינור שלי נחתך ומנוקה, אז הנחתי את הפריימר על הצינור ואז במכסה ואז הדבק על שניהם. לאחר מכן אני מכריח את המכסה על הצינור ומחזיק אותו כשידי במפשעה ומרחיב עליו את כל המשקל שלי. המים מפסיקים להיזרק החוצה ואני מחזיק בתנוחה זו כדקה, עד שהיד שלי פשוט לא יכולה לסבול יותר. אני מתחיל לאט לאט להוריד את המשקל שלי מהכובע ואז מתרחק, חושב טוב, שמח שזה נגמר. לקחתי אולי שני צעדים אחורה וקקי, הכובע קופץ ועף בערך 30 מטר לאוויר והמים שוב שוטפים לכל עבר. בדיוק בזמן הזה אשתי יוצאת ואומרת "אולי כדאי להתקשר לאינסטלטור". חחח מצחיק מאוד.

לאחר שמצאתי את המכסה, ראיתי שהוא עלה רק על הצינור כרבע סנטימטר. אולי המים התעסקו עם הדבק. אז ניקיתי הכל בחזרה והיתה לה להחזיק את הצינור השני, זה שנשבר עם ה -90 עליו, כך שהוא ירחיק את המים ממני והצינור כדי שהדבק לא יירטב. לפחות אני לא היחיד שנרטב עכשיו. נזפתי והדבקתי את הצינור והמכסה. שוב ניסיתי לכפות את המכסה בחזרה על הצינור, אך הלחץ פשוט היה חזק מדי ופשוט לא הצלחתי לגרום לו להישאר. שמעתי שוב את הקול הקטן הזה "אולי כדאי שתתקשר לאינסטלטור". אני לא משלם למישהו 90 דולר לשעה כדי לתקן את זה כשאני יודע שאני יכול לעשות זאת בעצמי. בדיוק אז, זה פוגע בי, ואני חושב לעצמי שאתה אידיוט, אתה בטוח שלא תתקן את זה, ככה בעבודה.

אז אני חוזר לחנות לחומרי בניין מבצע את הרכישה וממהר הביתה. בשלב זה כנראה יש 6 סנטימטרים של מים על הקרקע ואשתי אומרת שאתה צריך את העזרה שלי? לא הבנתי. אני מנקה את הצינור בפעם האחרונה ומרחי את הפריימר והדבק על הצינור ואת שסתום הכדור PVC שרכשתי זה עתה מחנות החומרה. כשהשסתום במצב פתוח אני מחליק אותו אל הצינור ועושה רבע סיבוב ומחזיק אותו במקום במשך כדקה. כשאני בטוח שהדבק התקבע פשוט סגרתי את השסתום והסיוט שלי נגמר. רכשתי חתיכת צינור PVC בגובה 10 רגל, שלוש שנות ה -90, צימוד החלקה אחד ישר וחיבורי הברגה זוגיים. זה לקח רק כחצי שעה לבנות את כל העניין מחדש לחלוטין, ומיותר לציין שאני לא נותן לעשבים לגדול כל כך גבוה שם.

אני מקווה שהסיפור הזה עזר לך. אני יודע שיכולתי פשוט להגיד לך מההתחלה מה לעשות, אבל אני חושב שתזכור את זה בצורה טובה יותר.

[ad_2]

Source by Robby Jack

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן