כיצד להיפטר מבעיות בדוד

[ad_1]

אתה עלול להתמודד עם מספר סיבוכים אם יש לך תנור ישן. לעתים קרובות אתה מבצע תיקונים כאשר התנור שלך אינו פועל כראוי. עבור דוד פגום, אתה צריך לשים לב לתחזוקה שלו. להלן הנקודות לציון כי דוד מטופח יהיה יעיל יותר, ואין צורך לתקן זאת שוב ושוב.

במאמר זה, תוכלו להכיר כמה טיפים שימושיים לתחזוקת הדוד. אתה יכול בקלות להיפטר מסיבוכים כאלה בהתחלה לפני שהם הופכים חמורים. הבה נבחן כמה טיפים לתחזוקה להלן.

בדוק את מפלס המים:

עליך לבדוק את מפלס המים כל שבועיים כדי להימנע מבעיות בדוד. אם הוא פועל ללא מים, הדוד עלול להיות בבעיה. זה עצמו יהיה מסוכן לא רק למשפחתך, אלא גם לדברים הסובבים אותה. במקרה שמפלס המים נמוך מרמת האיזון, יהיה עליך לבדוק את אביזרי המים כדי לוודא אם הם פועלים כראוי או לא.

בדוק את האוורור:

דוודים אינם יכולים לעבוד ביעילות אם פתחי האוורור חסומים. קודם כל, תצטרך להסתכל על מקום ההתקנה שלו. וודא שהדוד שלך ממוקם במקום נטול אבק מכיוון שאבק יכול לחסום את פתחי האוורור. ותנור לא יכול היה לעבוד ביעילות בנסיבות כאלה. עליך לפעול לפי הוראות האוורור המתאימות של יצרן הדוד שלך.

בדוק את הלהבה:

להבה כחולה של הדוד פירושה שהוא פגום ואתם זקוקים לעזרה של מהנדס כספת גז. אם הוא מציג להבה צהובה או כתומה, אל תדאג! הדוד שלך עובד מצוין.

בדוק אם יש נזילה:

גז או דלק מוצאים איכשהו דרך לדלוף דרך פתחים. אם אתה מזהה נזק או חלק מיושן, פנה לאנשי מקצוע להחלפתו. הם יבדקו היטב את החלקים כדי לתקן את בעיית הנזילה. מומלץ לתקן את החלקים הפגומים מוקדם ככל האפשר כי פחמן חד חמצני עלול להתגלות כמסוכן עבורך ועבור יקיריך.

ראה שסתום לחץ:

בתרחישים מסוימים, תוכלו לראות מים נוטפים מהצינורות. זה קורה בדרך כלל כאשר הדוד עלה על גדותיו או שעבד במשך זמן רב. שסתומי שחרור לחץ הם הבעיה הגורמת לאלמנטים בתרחישים כמו זה. היעזר בכל מתקן מיומן כדי לפתור בעיה זו באופן מיידי.

בדוק אם יש סדקים בגוף:

אם יש לך דוד פגום אז בהחלט מתכת גוף חלודה תהיה עם כמה סדקים. היא עלולה לגרום לדליפה עקב סדקים וקרעים. אז אם גוף הדוד שביר, הפתרון האופטימלי הראשון הוא להחליף אותו באופן מיידי במקום לתקן מספר פעמים. כי זה לא יעבוד ביעילות כמו המקורי.

שוטפים את מי הדוד:

מוצע שטיפת מי הדוד 2-3 פעמים בשנה. נוהג זה נדרש להתבצע מיד לאחר החורף כאשר השימוש בו בשיאו, ויתפסו פסולת ואבק סביב חלקיו הפנימיים של הדוד. התקן כמה אטמים חדשים לפני מילוי מחדש. האם לנקות את פנים הדוד לאחר שטיפת המים.

בדיקה שנתית:

בדיקה שנתית צריכה להיעשות על ידי מהנדסי בטיחות גז שכבר מתמודדים עם תקלות כאלה בצורה יעילה. שירות הדוד צריך להיעשות על ידי אנשי מקצוע מומחים.

שימון הדוד:

לעבודה חלקה של הדוד חובה לשמן את חלקיו. זה ישפר את יעילות העבודה שלו. אם אתה רוצה לראות אותו פועל בצורה מושלמת, שומן את חלקי הדוד הנמצאים בתנועה רציפה.

הימנע לעשות לבד:

אסור בהחלט לפתור את הבעיות לבד וללא עזרת איש מקצוע. ודא שההעדפה הראשונה שלך בסיבוכים כאלה היא מהנדס רשום בכספת גז בעל ניסיון מעשי.

[ad_2]

Source by Amelia Sophie

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן