טכניקות ואפשרויות ניקוי ניקוז

[ad_1]

איזו דרך טובה יותר להתחיל את השנה החדשה מאשר עם ניקוז נקי! אוקיי … אולי אתה יכול לחשוב על כמה דרכים טובות יותר להתחיל את השנה החדשה, אבל בתור אינסטלטור, אנחנו רוצים לוודא שאתה יודע על אפשרויות ניקוי הניקוז שלך. תחזוקה מונעת של ניקוז היא דרך מצוינת לחסוך כסף ולהפחית מתח. כאשר אתה מתזמן ניקוי שופכין שגרתי, אתה מצמצם מאוד את הסיכוי שתמצא את עצמך במצב של בעיית ניקוז חירום (כמו כשאתה בדיוק לקראת חופשה לחופשה או שיש לך אורחים לסוף השבוע!) . יש לך מספר אפשרויות להבטיח שתקבל את השקט הנפשי הזה:

נחשים
נחושת ניקוז היא דרך פשוטה אך יעילה לספק ניקוי ניקוז. תושבי סן דייגו יכולים להרוויח משימוש בכבל מיוחד (טכניקת הנחש) אשר יתנקה ביעילות דרך רוב ניקוז שני אינץ 'וארבעה אינץ' כדי לנקות את החסימות בקווי הביוב שלכם. מקומות רבים אפילו מציעים חבילות הכוללות את כל הניקוזים של שני אינץ 'שלך בתוך הבית, כמו גם את הקו הראשי של ארבעה אינץ' שלך.

הידרו ג'טינג
באמצעות מערכת המים בלחץ גבוה, סילון הידרו יעיל ביותר להסרת פסולת (כולל שורשים ושומנים) מקווי הניקוז שלך ולספק לך את הטוב ביותר בניקוי ניקוז. תושבי סן דייגו יודעים שהתוצאות של הידרו-סילון נמשכות זמן רב יותר וגם נושאות אחריות ארוכה יותר. שימוש בסילון הידרו על קווי הניקוז בגודל 2 אינץ 'שלך, במיוחד על ניקוז המטבח שלך, הוא אידיאלי להסרת השומן העיקש ההולך ומצטבר בקו לאורך זמן. סילון הידרו משתמש בחרירים מיוחדים המופעלים על ידי מים עד 3,000 PSI לניקוי יסודי של קווי הניקוז. כלים מיוחדים משמשים גם להחזרת קו הניקוז לקוטרו המקורי.

בדיקות מצלמות ביוב
לאותן בעיות עקשניות של ניקוי ניקוז בסן דייגו הממשיכות לקרות לקו הביוב שלך, תוכל לקבוע בדיקת מצלמות ביוב כדי לברר מה בדיוק גורם לבעיה והיכן הבעיה. קיימת טכנולוגיה כדי לאתר בדיוק היכן הבעיה, כך שתוכל לקבל הערכה לתיקון הבעיה באופן מיידי.

ציפוי ביוב אפוקסי
הטכנולוגיה החופשית של התעלה הידועה גם בשם "ציפוי ניקוז" היא הדרך היעילה ביותר לוודא ששירות ניקוי הניקוז שלכם בסן דייגו פועל היטב ושקווי הביוב שלכם לא ימשיכו לגרום לכם לבעיות. באמצעות מצלמת הביוב, טכנאי ניקוי הניקוז בסן דייגו יבדוק תחילה את הקו כדי להעריך את מערכת הניקוז, יאבחן את הבעיה כראוי ויציע לך אפשרויות לפתרון קבוע. לאחר שימוש בכלים מיוחדים לשחזור קו הביוב, מונחת ריפוד לבד הרווי בתערובת אפוקסי למיקום המדויק הדרוש לביצוע תיקון הצינור. הציפוי (או שלפוחית ​​השתן) מנופח ויוצר צינור בתוך צינור. לאחר ריפוי האפוקסי, השלפוחית ​​מוסרת והצינור החדש שלך מוכן לשימוש.

[ad_2]

Source by Stefanie Hineman

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן