כיצד לבטל את חסימת ניקוז מי גשם- ע"י האינסטלטורים

[ad_1]

רוב האנשים לא רוצים שיהיו סתימות צינורות ניקוז של מי סערה מכיוון שזו טרחה עצומה אם הם צריכים לנקות ולתקן זאת בעצמם. ואכן, אם אינך מרגיש בנוח עם מה שאתה עושה ואין לך את הידע הנכון לתקן זאת, האפשרות הטובה ביותר היא לחייג למספר האינסטלטור המועדף עליך. הם יכולים לתקן לך את זה מיד.

התקשרות לאינסטלטור עשויה להיות יקרה אך עלולה לגרום לדאגות הצנרת שלכם להיעלם באופן מיידי. עם זאת, אם אתה אחד מאלה הבוטחים מספיק כדי להתמודד עם האתגר ואינם חוששים להתלכלך, ביטול חסימת ניקוז מי סערה יכול להיות קל.

עדיף לדעת את הסיבות האפשריות לכך שבניקוז מי הסופה שלך יש סתימה. עליך להעריך את חומרת החסימה. זה יכול להיגרם עלים, שורשי עצים, הצטברות לכלוך, צינור שהתמוטט ועוד. ביטול חסימת ניקוז מי הסערה הוא חיוני בכדי שיהיה צינור המתפקד היטב וחף מפסולת הגורמת לחסימות.

עבור סדקים ניתן למרוח טיח לבנייה מחדש של הצינור. לעתים קרובות משתמשים במוטות יד לאיתור המיקום של סתימה בניקוז. זה לא יתקן את הניקוז עצמו, אך יכול לסייע בחסימת הניקוז. ניתן להשתמש במוטות לדחוף את הפסולת או להסיר את הלכלוך הנצמד בצד ציפוי הצינור. סילון מים בלחץ גבוה תוכנן במיוחד כדי לפוצץ פסולת הגורמת לחסימה בצינורות הניקוז שלך. כאשר המים בלחץ גבוה זורמים בצינורות שלך, הם מאפשרים לך לשטוף משקעים וכך המים יכולים לזרום בחופשיות.

דרך נוספת לבטל את חסימת ניקוז מי הסערה היא באמצעות צלופח חשמלי אינסטלציה אשר לועס את הפסולת החוסמת את הצינור. הלהבים החזקים מונעים לתוך הצינור החסום כדי להסיר את החסימה. זה מאוד תלוי כמה נזק יש.

כדי להימנע מאירוע מסוג זה עלינו לבדוק את הצינורות שלנו באופן קבוע ולוודא שהפסולת תיפטר כראוי. אם כל השיטות מיצו והנושא ממשיך, קריאה לעזרה מקצועית היא תמיד מהלך טוב. זה יהיה יקר יותר אם הנזק יגדל.

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן