חמישה סודות למניעת הקפאת צינורות שטח הזחילה שלך

[ad_1]

שטח הזחילה שלך צריך להיות המוקד העיקרי שלך כאשר מזג אוויר קפוא מגיע לדפוק. שמירה על מרחב הזחילה שלך מעל לטמפרטורות קפואות יכולה לחסוך מקניוני המים שלך מקפיאה והתפרצות. בעיות אינסטלציה מהקפאת צינורות עשויות לעלות לכם באלפי דולרים ובאי נוחות של היותם ללא מים עד לתיקונם.

להלן חמישה סודות לשמירה על שטח הזחילה שלך מעל לטמפרטורות קפואות והצינורות שלמים במהלך חודשי החורף הקרים:

    1. היכונו למזג האוויר הקר – בנג'מין פרנקלין אמר פעם ש"אונקיה של מניעה שווה קילו של תרופה "נכונה היום כפי שהייתה כאשר פרנקלין העלה את הציטוט. קח את הזמן לבדוק את שטח הזחילה שלך ולחפש אחר נזילות מהצינורות שלך. אם אתה רואה דליפות, תקן אותן לפני שזה יוביל לבעיות גדולות יותר. בדוק את דלתות חלל הזחילה שלך כדי לוודא שהן פועלות כראוי לאוורור מרבי. החלף אותם במידת הצורך. חלל זחילה עם לחות ולחות גבוהים יכול להוביל לבעיות מבניות וצנרת. השקעה קטנה במחיר של עד $ 99 יכולה לחסוך לך אלפי דולרים.
    1. פתח את הארונות שלך – תאמין או לא, ארונות האמבטיה והמטבח שלך עם אינסטלציה על הקירות החיצוניים של הבית שלך יכולים לעזור או לעכב אותך בתהליך ההגנה על הצינורות שלך במהלך תקופות קור. קח את הזמן לפתוח את דלתות הארון שלך ולתת לחום מהבית לעזור לשמור על הצינורות חמים. כל דבר קטן עוזר!
    1. שמור על הטפטוף! – שמור על טפטוף איטי בברזים שלך כך שזה יפריע לקפאת הצינורות שלך. מים בתנועה קשים יותר להקפאה מאשר מים שעומדים במקום.
    1. לבודד את הצינורות שלך – וודא שהצינורות שלך כוללים את הבידוד הנכון לשעת החורף. עם הזמן, הבידוד עלול להישחק מהצינורות שלך ולחשוף אותם לאלמנטים. בדוק והחליף כל בידוד שחוק או חסר.
  1. מכסי שטח זחילה הם המפתח – בדוק את גישת שטח הזחילה שלך לאיתור נזקים מבניים שיכולים לגרום לאוויר קר להיכנס לחלל הזחילה שלך ולגרום לבעיות אפשריות. החלף אותם במידת הצורך, ואם אין לך אחד, הייתי מציע לך לקנות אחד. תמורת פחות מעשרה דולרים, זו תהיה אחת ההשקעות הטובות ביותר לסייע בשמירה על בטיחות הבית והצינורות שלכם.

אז כנסו לחורף הזה בידיעה שהצינורות שלכם מוגנים מפני אלמנטים. עקוב אחר חמשת הסודות לשמירה על בטיחות הצנרת שלך ותחסוך אלפי חשבונות תיקון ותרוויח שקט נפשי.

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן