חמישה דברים שרברב אדון לעולם לא יספר לך

[ad_1]

צפייה באינסטלטור אמן נכנס לביתך ועושה עבודות תיקון מהירות הן מעוררות השראה ומביסות. מצד אחד, אתה נפעם שמישהו שיודע מה הוא עושה עשה את העבודה כבר מההתחלה. אתה גם נשאר מרגיש כאילו נכשלת איפשהו בחיים. אתה עשוי אפילו לתהות מדוע לא הפכת לאינסטלטור ראשי.

כמובן, אתה יודע שזה רק תסכול לדבר, אבל זה יכול להישאר בראש שלך כאשר מישהו, שמשתמש בכלים די בסיסיים שאולי אפילו בבעלותך, הצליח לבצע תיקון שלא היה בהישג ידך. כך אתה מתחיל לזהות ולהתפעל מהעבודה שאמן שרברבים השקיע בהסמכה וברישוי.

יש כמה אנשים שמתפתים לבקש כל עצה או תובנה מצד מקצוען האינסטלציה שלהם. יש כמה טכנאי שירות נדיבים להפליא שמוכנים לתת לך ייעוץ לגבי תחזוקה שוטפת ואפילו כמה תיקונים קטנים. עם זאת, זה לא המקרה של כולם. רק זכור שזה לא שהם מתנהגים בגסות. פשוט לא יהיה הרבה הגיון אם שרברב ראשי ייתן לך עותק של ספר המשחקים שלו, נכון?

אפילו בלי התובנה הכמעט קדושה הזו, אתה עשוי להיות מופתע לגלות שסודות אינסטלטור רבים אינם ממש חשאיים. הרבה מהנושאים הנפוצים ביותר שהם נתקלים בהם הם ידע נפוץ.

להלן מספר דוגמאות:

נוטף מים – מעט טפטוף מים יכול באמת לעזור כאשר הטמפרטורה יורדת. בטח, אולי יש לך קצת יותר לשלם על חשבון המים שלך, אבל זה עולה על תשלום עבור צינור שבור ונזקי מים.

תקן בעיות עם מתקנים מוקדם – אלו עבודות התיקון הקטנות שממש קל להתעלם מהן. אם אתה ברזים או שירותים נוטפים או פועלים, עם זאת, זה כסף ממש בביוב. אתה צריך לבצע את התיקונים האלה בהקדם האפשרי.

"שימוש בשירותים כמו פח האשפה – למרות שמוצרים יוצאים ואומרים שהם בטוחים לרדת לשירותים, רק זכור שהדברים היחידים שצריכים לרדת בשירותים שלך הם פסולת ומרקם טואלט.

חוסכי מים DIY – קיזוז השימוש במים של השירותים שלך עם לבנים עטופות או כד מלא גלון עלול לגרום לכך שהוא לא יעיל. תגלו שהחלפת השירותים של הבית ביחידות בעלות זרימה נמוכה תצרוך פחות מים ותחסוך לכם כסף בטווח הארוך.

מאני שני – זה קצת מוזר, אבל זה הגיוני. אנו נוטים לקיים מפגשים גדולים יותר בסוף השבוע, ועם יותר שימוש מגיעה עבודה רבה יותר עבור מערכת האינסטלציה שלכם. כמו כן, מתקיימות הרבה יותר עבודות DIY במהלך סוף השבוע, מה שאומר שכל טעויות שצריך לתקן מתרחשות ביום שני.

הצצה קטנה למוחו של האינסטלטור הראשי היא נחמדה עבור בעל הבית היזום המעוניין לשמור על הצנרת הפעילה במיטבה. עם זאת, תמיד חשוב לדעת שיש לך מקצוען אינסטלציה בקרבת מקום שיש לך גב כשאתה זקוק לעזרה.

[ad_2]

Source by Morris Raymond

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן