הצד השלילי של התקנת קיר גבס במרתף

[ad_1]

כך שקיר גבס במרתף זול ונותן גימור חלק. זה רק חצי מהסיפור. מה שאתה אולי לא יודע הוא שיש כמה חסרונות לשימוש בחומר קיר גבס. שקול את אלה קודם לפני התקנת אחד במרתף שלך.

גישה מוגבלת

החיסרון החשוב ביותר של קיר גבס הוא שהוא מציע גישה מוגבלת מאוד לצינורות ולחוטים. אם עליך להתקין או לתקן כמה חיבורים או דליפות, ייתכן שתצטרך לקרוע חלק מקיר הגבס שלך. כמה מבעלי בתים פתרו בעיה זו על ידי חיתוך נקודות גישה בחלקים מסוימים של קיר הגבס ושימוש בצינורות לחוטי בית. זהו רק רעיון טוב אם רק חוטים זקוקים לתחזוקה ואם אתה יודע בדיוק אילו קטעי צינורות מים זקוקים לתיקון. אם אינך מצליח לזהות דליפה מוקדם, אתה עלול אפילו להגיע לקיר גבס פגום לחלוטין.

גישה מוגבלת יכולה גם להטריד אם אתה רוצה לשפץ את המרתף שלך שוב. ייתכן שתצטרך להרוס את קיר הגבס שלך אם אתה רוצה לשפר אפילו רק קטע מהמרתף. הוצאת קיר גבס ישן יכולה להיות משימה מבולגנת.

יכול למשוך עובש

המונח קיר גבס במרתף עשוי להטעות מעט. אתה עשוי לחשוב שאם יש לך כזה, אתה גם מחזק את המרתף מפני אויבים נפוצים כגון לחות ותבניות. אולם קיר הגבס שלך הוא נייר חלק. זה אומר שזה עוד יותר אטרקטיבי ומזמין לתבניות. התבנית בקיר הגבס שלך יכולה להיות כל כך גרועה שפריטים אחרים במרתף שלך עלולים לסבול גם כן. החלק הגרוע ביותר הוא שאולי ייקח זמן עד שתשימי לב שמשהו לא בסדר.

יקר בטווח הארוך

התקנת קיר גבס עשויה להיות זולה בהתחלה. אם אתה מסכם בזהירות את כל ההוצאות שלך, אתה עשוי להבין שבעצם הוצאת אפילו יותר ממה שתכננת במקור. זה יכול להיות יקר למשל לתקן נזקי עובש ודליפה. הסרה והחלפת קיר גבס בגלל בעיה נפוצה במרתף יכולה להכפיל את ההוצאות שלך.

עכשיו אתה מכיר את שני הצדדים של הסיפור בכל הנוגע להתקנת קיר גבס במרתף. כעת תוכל להחליט אם זו באמת הבחירה הטובה ביותר עבור המרתף שלך.

[ad_2]

Source by Casey Torren

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן