אינסטלטור – אינסטלציה ותיקונים למטבח

[ad_1]

אחת המקצועות הרבגוניים בכל הזמנים היא סחר בצנרת. החל מהנחת צנרת מבנה ועד התקנת מערכת המים החמים של בניין, אינסטלטור יכול לבחור להתמחות במגוון רחב של משימות. מערכות גז, מערכות אספקת מים נקיים, מערכות ניקוז, מערכות אינסטלציה למטבח, עד כמה מהן, כולן משימות המבוצעות על ידי אינסטלטורים. ישנם היבטים שונים של מערכות אינסטלציה למטבח אשר חייבים להיות שם כדי שהמטבח יפעל בצורה יעילה.

מה כרוך בצנרת למטבח

המטבח מצויד בצינורות המספקים מים נקיים וצינורות אחרים הנפטרים ממי שפכים. ייתכנו גם צינורות המספקים גז למטבח, ושסתום הגז ממוקם בדרך כלל על הרצפה או על הקיר. שסתומי המים החמים והקרים ממוקמים בדרך כלל מתחת לכיור. מהשסתומים, צינורות אספקה ​​מחוברים לברז.

ניתן לחבר שסתום אוכף לשסתום המים הקרים על מנת לספק חיבורי מים נוספים המספקים מים למכשירים כגון מסנן מים. החיבורים הנוספים עשויים להיות עשויים מצינורות פלסטיק או מנחושת. שסתום הגז נמצא בדרך כלל מתחת למכשירים המשתמשים בגז, ותוכל לסגור אותו כאשר הגז אינו בשימוש לצורכי בטיחות.

תיקון צינורות כיור

הצינורות הנמצאים מתחת לכיור המטבח מעוקלים בדרך כלל וידועים בשם מלכודות P. אביזרי דחיסה מחברים את הצינורות המעוקלים הללו לצינור הניקוז של הכיור, ולעתים ניתן לפתוח את האביזרים הללו ללא עזרה של כלי כלשהו. בעת החלפת צינורות כיור למטבח, האינסטלטור צריך לנקוט בזהירות את מדידות הצינורות כך שניתן יהיה לחתוך את הצינורות החדשים בדיוק.

שסתומי המים נכבים על מנת לנתק את אספקת המים לכיור כאשר עבודות התיקון נמשכות. חיבורי ה- F- מלכודת מפותחים מחתיכות הזנב של הכיור ביד או באמצעות צבת. המלכודות מוסרות מהחיבורים וחתיכות הזנב הניקוז מוסרות אף הן. חתיכות זנב חדשות נברגות וצינורות חדשים נחתכים ומתקנים במקומם בעזרת אביזרי דחיסה ביד.

נדרשים תיקונים אחרים במטבח

ישנם שסתומים רבים הנמצאים במטבח והם מועדים לדליפה. ברזים המשמשים במטבח מועדים גם הם לדליפה ודורשים תיקונים מדי פעם. מדיח הכלים עלול להיכשל בתפקוד תקין אם צינורות אספקת המים וצינורות הניקוז אינם פועלים כראוי. ניקוז המטבח עלול להיסתם ועשוי לדרוש ניקוי ניקוז. סילוק האשפה עלול להיסתם אם יונחו בו יותר מדי זבל וידרשו תיקונים.

שמירה על אינסטלציה במטבח שלכם

על מנת שהאינסטלציה של המטבח שלך תעבוד טוב עבורך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות. ראשית, עליך לוודא שלא תשפוך שומן וחומרים שומניים על כיור המטבח. במקום לזרום במורד הניקוז, שומנים ושומנים נתקעים בפנים הצינור וכאשר הוא מצטבר, הניקוז נחסם. כמו כן, אסור לזרוק שאריות מזון שקשה לטחון אותן בפח האשפה.

[ad_2]

Source by James Hasapis

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן